Mano sovietiniai sapnai

Ai karamba, kas per sapnai mane puola. Suprask žmogau kaip nori, bet jau kelintą mėnesį iš eilės karts nuo karto sapnuoju jog automobiliu važinėju po miestą. Na ką, normalus vyriokiškas sapnas (yra ir kita rūšis normalių vyriškų sapnų :)), tik kad mano mašinos pakankamai įdomios. Prisiminęs visus sapnus, sudarau TOP 3 automobilių kuriais važinėjuosi sapne:

  1. Žiguliai
  2. Moskvič
  3. Zaz

Taaaaip taip, fantastiškas sąrašas. Čia turbūt nuo vaikystės giliai pasąmonėje užsifiksavę senelio Moskvičius, dėdės Žigulys bei krikštatėvio Zaporožietis neduoda man ramybės. Kaip ten bebūtų smagūs automobiliai, smagu kad VIS DAR gali juos aptikti ne tik sapnuose.

Tęsiant automobilinių fetišų temą, išsiduosiu jog negaliu ramiai praeit pro kiemuose ir kiemeliuose  išslapstytus sovietinius stebuklus – traukiu fotoaparatą ir vieną po kito įrašau juos į savo archyvą. Retas kuris išrieda į gatvę pakelti praeiviams ūpą, reikia dokumentuoti kol jie dar čia, kol džiugina mane ir lenda į sapnus! 🙂

Vilniaus gyventojų fotografijos:

AutoŪkis

Parašykite komentarą

