Mano priešas nr.1

Šiaip gyvenime esu taikus žmogus ir priešų niekad neturėjau…neturėjau, bet dabar jau turiu.

Aš jo nekenčiu. Jis varo mane iš proto. Dar niekad niekam nejaučiau tokios neapykantos!!!

Visų pirma jis sugadino mano maistą ir tuo pačiu sugadino mano dieną (jo pokštas, man, alkanam studentui, neatrodė juokingas). Visų antra jis neleido man užmigti. Visą naktį rėkiau ant jo, bet jis vis tiek trukdė. Ir aš žinau, kad jis man neleis užmigti ir šiandien. Dabar, kai rašau šį įrašą bloge jis pradeda daryti savo juodą darbą leisdamas suprasti kad manęs laukia dar viena bemiegė naktis.

Ir kaip toks nedidelis, vos 1, 50 m ponulis gali būti toks įžūlus ir taip drąsiai jaustis netgi po to kai apipyliau jį ne tik lietuviškų, bet ir slaviškų keiksmažodžių kruša. Tai nepadėjo.

Nepadėjo spyriai.

Nepadėjo ir tai –  kad galų gale jį išjungiau. Pabudęs jis su dvigubu piktumu pradėjo vykdyti keršto planą ir aš nuoširdžiai nebežinau ko griebtis. Turbūt, jei konfliktas neišsispręs taikiai…aš jo atsikratysiu.

Aš nekenčiu jo.

Aš jį niekinu.

Ir nors jis būna naudingas, tačiau dabartinis elgesys ir pradėtas karas man kainuoja per daug nervų…

Manau teks pirkti naują šaldytuvą. Nes dabartinio aš negaliu pakęsti. Jis pats pasirenka kada jam atitirpti ir suniokoja maistą, maža to antra naktis kas dešimt sekundžių skleidžia košmariškus garsus ir neleidžia man miegoti…

Ir jei kartais skaitai šitą blogą, ponaiti šaldytuve „Saratov“, žinok, kad mano kantrybė senka ir gali būt kad skaičiuoji paskutines dienas šiame nuostabiame pasaulyje.

:(

Parašykite komentarą

