Gripas. Koks dabar?

Va tai tau..skauda galvą, nosis bėga bėga nepabėga, kosulys, čiaudulys, virdulys. Ir žinok žmogau kas užpuolė. Prieš metų dešimt viskas buvo aišku – griūk lovon, valgyk paracetamolį ar dar ten kokį molį ir gydyk normalų žmogišką gripą. O dabar…

Na ką, Meksikoje pastaraisiais mėnesiais nebuvau, gyvą kiaulę nepamenu kada mačiau, negyvos  kiaulės ir matyt nenoriu (Dievas apdovanojo malone nevalgyti mėsos). Nors karts nuo karto esu pavadinamas kiaule (o kuris vyras nepavadinamas?), tačiau kiaulių gripą atmetu.

Hm, paukščių gripas. Na buvo incidentas kada balandis skrido tiesiai į mane ir taip tiesiai skrido, kad sugebėjo priminti man kas yra truputis adrenalino matant kvailą paukštį lekiantį tiesiai į tave. Tačiau  balandžius sugebėjo pralėkti nei užkliudęs nei apdergęs. Gerai. O daugiau?O kas daugiau, musė ne paukštis, musių daužymas prie kontaktų su paukščiais taip pat nepriskirtinas. Taigi, paukščių gripas atmestas. Tai kas tada?

Bandau atsiminti visus gyvūnus su kuriais turėjau kontaktą per pastarąsias kelias dienas. Na jo, skurdokas sąrašas pašaipiai pro ūsą nusijuoktų Tadas Ivanauskas. Taigi:

Iš toli mačiau besiknisantį šerną, bet aš buvau automobilyje, jis lauke, kontakto nėra, šernų gripas atmestas;

Mačiau kaimynų šunį. Iš jo durnoko elgesio galėčiau įtarti jog kažkuo tas susna serga, tačiau toks jo elgesys kartojasi jau bent 10 metų, tai turbūt kaimynai tyčia jo negydo ir mėgaujasi šuniuku su dauno sindromu. Šunų gripas atmetamas.

Kačių gripas, karvių gripas, arklių gripas atkrenta panašiai kaip ir šernų gripas. Kaip ir viskas. Po galais, pradėsiu įtarinėti vabzdžius. Taip, manau jie pradėjo nešioti gripo virusą, nes visi mano jog jie tokie maži ir nekalti ir štai jie smogia žmonijai, išgalabija visus kokiu nors jonvabalių gripu ir karaliauja….. Pezalai.

Iš tikrųjų aš pradedu nujausti kas per ligos mane užpuolė. Paranojiškas alergizuotas bakalauro darbo ginimo dienos artėjimo gripas : ( bus sunku nuo jo pasveikti, tačiau girdėjau gandą kad daugumai pavyksta persirgti šią baisią ir klastingą ligą. Apči.

Reklama

Parašykite komentarą

