Pirmoji pažintis su Bukowskiu

Išgirtasis, visų dievinamas Bukowskis. Kas jis? Kodėl jį visi taip giria? Šimtas žmonių- šimtas nuomonių ir visi jie man sakė jog turiu perskaityt tai vieną tai kitą jo knygą. Per didelis kažko piršimas man varo šiokią tokią alergiją, tad kibti į Bukowskio rašliavą aš neskubėjau. Na bet kaip dažniausia ir būna masinis spaudimas suveikė ir knygyne su baisia nuolaida siūloma jo knyga (“Paštas“) atsidūrė mano knygų spintoj. Gulėjo gulėjo ir pribrendo man tą knygą perskaityti.

Turinio pasakot gal nereikia, tiesiog trumpai drūtai – taip, autorius yra truputį kitoks, tačiau didelio įspūdžio man nepaliko. Galbūt todėl kad ta amerikietiškoji kultūra man nėra tokia artima. Pagrindinio herojaus visuotinis pochujizmas tiek darbo, tiek santykių atžvilgiu man nėra priimtinas (kol kas???). Tačiau viskas gyvenime keičiasi, bus įdomų šią knygą skaityti po daug metų.

Kalbant apie tokias aštrias bei itin stiprią ir nepagražintą realybę vaizduojančias knygas, man daug labiau patiko ukrainiečių rašytojo S.Žadan knyga „Depeche mode“. Kiekviena detalė buvo daug artimesnė, daug labiau pažįstama, daug ką pasakanti.

Visgi Bukowskis kažkokį įspūdį paliko, galbūt ne tokį stiprų kad laidyčiau komplimentą po komplimento, nes visgi perskaičius knygą nieko ypatingai didelio manyje neliko. Bet nors ir mažas, visgi kabliukas buvo ir jei po ranka pasitaikys daugiau šio autoriaus knygų – tikrai neatsisakysiu, tačiau tyčia jo kūrinių nemedžiosiu.

Vienintelė pabraukta citata knygoje 🙂

<…> pasakojo Fei – Kartą naktį jis užsuko pas mane ir paklausė: „Ar nenorėtum, kad tave kruštų tokiu dideliu pimpalu?“ O aš jam ir sakau: „Norėčiau, kad mane kruštų su didele meile!”.

Skaitykim ir duokim darbo mūsų vaizduotei!Nemiegok tingine!

Reklama

Parašykite komentarą

