Truputis statistikos ir kiti dalykai išguldyti šiame bloge

Guten tag, ir štai atėjo vasara ir štai praėjo du mėnesiai nuo mano blogo užveisimo. Užveisimas pavyko neblogai, blogas bando prigyti, o kaip jam sekasi niekas nežino. Taigi žvilgtelėkime į dviejų mėnesių statistiką. Pirmąjį mėnesį šį blogą aplankė X skaičius bepročių ir šiaip netyčiukužklydėlių. O štai per antrą mėnesį jų skaičius išaugo 28 procentais. WOW. Tikėkimės sulaukti daugiau paklydėlių ir savo blitz mintimis įkvėpti juos. Per tuos mėnesius supratau kokia tema ir kokios užklausos yra aktyviausios ir labiausia dominančios žmones. Taip pat supratau savo blogo trūkumus ir pabandysiu pateikti atsakymus į klausimus kurie atvedė į mano blogą, tačiau atsakymo čia nebuvo. Taigi, užklausos atvedusios pas mane:

Paauglė nuotraukos – nors puikiai numanau kur atvedė ši užklausa (tema apie Kalvarijų turgų), bet bandau įsivaizduoti ko žmogus norėjo. Na turėjom čia nesenai vieną tokį skandalą kuriame sudalyvavo kariūnas ITIN mėgstantis paauglių nuotraukas, bet tikėkimės čia ne ta pati istorija. O gal tiesiog mergaitė bando išsiaiškinti ar ji mergaitė ar jau paauglė, o kas gi daugiau nei vaizdas gali atsakyti į šį klausimą…deja pas mane tokio atsakymo nebuvo.

Pam pam pam pam, rararara – stiprus klausimas, sunkiai kvestionuojamas. Na, atsakymas turbūt būtų teigiamas. Patarčiau patikrinti ir tokį variantą: para pam, rara rara, pam pam, para ra ra ra.

Mano mėnesiai balandis – o mano mėgstamiausias mėnuo liepa. Aišku yra ir kita frazės „mano mėnesiai“ prasmė. Tik dažniausia kai tie mėnesiai būna tavo, vyrui psichologiškai būna riesta. Tiek atakų, o kur ta visagalė logika?

Kaliosikus – oi ne, atsigręžkim į tradicijas ir rinkimės durnaropes.

Apie sapnus – puiki užklausa. Galiu pasigirti dideliu sapnų išmanymu ir esu pasiryžęs nemokamai paaiškinti ką jie reiškia ir kokią įtaką turės tolimesniam Jūsų gyvenimui. Palikit komentarą.

Aš tik jo, o jis tik mano – mmm romantika. Puiku, gražu, miela. Tik nepaskęskit savininkiškumo liūne. Dažniausia esamos frazės interpretacijos: „aš visų, o jis tik mano“, „aš tik jo, o jis manęs nepažįsta“, „aš ne jo, o jis manyje“, „aš tik jo. Jis taip mano?“, „aš tik aš, o jis….“.

Reklama

One Comment to “Truputis statistikos ir kiti dalykai išguldyti šiame bloge”

  1. wowww tikrai… Žmonės labai svarbių klausimų turi. Manyčiau formuojant tematines blogo gaires verta į tai atsižvelgti ir kryptingai atliepti į poreikį – tikrai daug nuostabių dalykų pasidalinate, kodėl nepaanalizavus plačiau kad ir „aš ne jo, o jis manyje“. Įdomu būtų. Paanalizuokite.

Parašykite komentarą

