Sekmadienis teniso kortuose

Šiandien buvo puiki lietinga diena. Pagalvojau jog reikia ją prasmingai išnaudoti. Tokiais atvejais labiausia tinka sportas. Krepšinis atsibodo, futbolas taip pat, reikėjo kažko įdomesnio.  Hm, visada lekiant pro Sereikiškių parką akis patraukia teniso kortai bei ten sportuojantys žmonės. Kiek kartų stabtelėjau pažiūrėti kaip jie žaidžia tiek kartų nustebdavau jog beveik visi yra kažkokie nevykėliai ir žaidžia itin prastai. Juk tenisas yra itin paprastas žaidimas, aš taip manau. Nusprendžiau savo kailiu išbandyti šio žaidimo vingrybes.

Tinkamas pasiruošimas ir aš bandau pradėti žaidimą. hm, kažkas negerai, nepavyko tinkamai paduoti kamuoliuko, antrą kart ooo jau geriau. Mano varžovas akivaizdžiai geriau valdo šios šakos inventorių ir papildomus įrankius, kažkas šaukia kad aš jau pralaiminėju. Nieko tokio, žaidimas ilgas – atsigriebsiu. Bandžiau keist taktiką, surast stipresnę ranką, bandžiau surast gudresnę ir suktesnę ranką. Gaila bet nepavyko. Galų gale po geros valandos  sunkios kovos (man, varžovui buvo nuobodoka), sužinojau jog pralaimėjau. Na nieko, atsigriebsiu kitą, lietingą ir nuobodžią dieną.

Vienam draugui pavyko nufotografuoti šią įnirtingą dvikovą. Kadangi fotografijoje esu nusisukęs tai galbūt neatpažinote, bet aš esu su tamsiai mėlynais marškinėliais.

Tenisas

Reklama

One Comment to “Sekmadienis teniso kortuose”

  1. xa xa 😀 geras bairis.

Parašykite komentarą

