Mokslo šviesa

Pastarąsias pora dienu mokslas man šviečia skenerio šviesa. O skamba skenerio garsu. Jei paklaustumėte manęs kas yra mokslas, po šių dienų atsakyčiau: geltona judanti šviesa ir hoooorrrrr hooooorrrr. Kodėl taip? Man pasisekė, studijoms reikalingos knygos į namus išduodamos vos 2-3 dienoms. Nusprendžiau pasisavinti knygų turinį ir jas naudoti daug ilgiau. Išeitis – skenavimas. Apie  500 žinių sultingų puslapių nutekėjo į mano kompiuterį. Beskenuojant nuo viso to monotoniško darbo nutekėjo ir dalis smegenų. Hooooooorrrr hoooorrrr. Kažkas yra pasakęs jog visas gyvenimas prabėga prieš akis atsidūrus ekstremalioje ir gyvybei pavojingoje situacijoje. Galbūt tai ir tiesa, tačiau nors ir skenavimas yra mažai ekstremalus ir nepavojingas, tačiau gyvenimas taip pat linkęs prabėgt mintyse, o jei dirbtum tokį darbą nuolatos tai gyvenimas nejučia iš tikrųjų prabėgtų. Va taip kaip šios nuostabios boružėlės, kuri tyčia pateko po mano skenerio gaubtu.

Suskaitmeninti boruzes palaikai

Hooooooorrrr hoooorrrr

Reklama

2 Komentaras to “Mokslo šviesa”

  1. padovanok man sita nuotrauka!

Parašykite komentarą

