Šeštadienio pirkiniai

Būnant gimtinėje visada smagu prasiblaškyti ir pažiūrėti kaip gi gyvena mūsų uteniškiai. O tai geriausia pavyksta padaryti einant į masines susirinkimų vietas. Kadangi nei teatro nei nieko kito panašaus į tai nėra tai masinės susirinkimų vietos dažniausia būna tos, kuriose vartojamas “pirk-parduok“ ritualas. Taigi nieko nelaukęs pasukau į šaunųjį Utenos turgų. Jis puikus lietuviško turgaus pavyzdys, visada čia eidamas tikiuosi rasti bent vieną kitą žmogų prekiaujantį sendaikčiais ir ką nors gero atrasti. Ir ką? Ogi atradau.  Atradau vyrioką prekiaujantį senomis plokštelėmis, gerokai pasiknisau ir nukoviau dvi plokšteles. Valio! Džiugu jog kainos neprimena Vilniaus Tauro kalno kainų, tai nusipirkau dvi, po derybų supratau jog kainą galima tobulinti mano naudai, tad susikrimtau jog nepirkau dar bent vienos. Ir ką gi aš nukoviau?

Ogi savo atrastus, pamirštus ir vėl iš naujo atrastus pamišėlius „Madness“.  Nedrąsiai griebiau jų albumą, tik ankstyvieji įrašai mane tenkina, o šis, kaip paaiškėjo vėliau, būtent toks. Štai taip atrodo nukautasis albumas:

Madness

O taip skamba dainos iš jo:

Antrosios plokštelės medžioklė tapo nesusipratimu. Nors krūvoje mėtėsi mano dievinamo Armstrongo jazz`ai, galų gale „Oldies“ rinkiniai, tačiau nusipirkau štai šį The Police albumą:

ThePolice-ReggattaDeBlanc

Kodėl nesusipratimas? Ogi aš niekada neklausiau The Police ir net nežinau nei vienos jų dainos! Kodėl pirkau šį albumą? Todėl kad rytinės smegenys man pasakė jog turėčiau mėgti The Police, o tai yra todėl jog aš IŠ TIESŲ labai mėgstu Andy Summers`ą, grupės gitaristą, tačiau ne kaip muzikantą, o kaip fotografą. Jo nuotraukos yra nerealios, netgi turiu milžinišką albumą su jo darbais. Aišku, tas albumas ir “padarė“ taip jog aš netikėtai, negirdėjęs nei vienos dainos „pamėgau“ The Police. Visgi viena daina iš šios plokštelės man tikrai labai patiko, štai ši:

Kitos nepatiko.

Reklama

5 Komentaras to “Šeštadienio pirkiniai”

  1. Opa, labai saunus tatai radinyspirkinys
    sveikinu

  2. i mean madness. nemaniau, kad tokiu ploksteliu galima pas mus turguos rast.

  3. aš irgi nemaniau 🙂 dabar manysiu ir dažniau tikrinsiu turgaus asortimentą!

  4. be kita ko, po kelių mėnesių jie gros deutschlandijoj.

    • na jo, bet jie jau senukai ir groja velniai žino ką…….gal geriau aš Lifjueinijoj prasuksiu plokštelę porą kartų 😉

Parašykite komentarą

