Geriausios 2009 metų fotografijos

Taigi nejučia už lango išsidrėbė naujieji 2010-ieji metai. Kaip sakoma reikia apmąstyt ką per senuosius nuveikei negero ir tada pult taisyt viską naujausiais metais. Na jo, gal ir gerai taip, bet kažin kas gi taip daro. Vienintelis dalykas ką aš darau prasidėjus naujiems metams- sukeliu į archyvą tais metais darytas nuotraukas ir užveisiu naują folderį naujoms nuotraukoms. Taigi oficialiais, Lietuvos respublikos statistikos departamento nepatvirtintais duomenimis per šiuos metus prišaudžiau apie 1900 nuotraukų. Koks tai pižonas skaitmeninystas pasakys kad cha, liurbi tu, aš per vieną vakarą tiek padarau, na bet juosta yra juosta ir su ja nepriskubėsi. Kita maloni statistikos dalis – mano fotokraitį papildė krūva naujų fotoaparatų. Tatai tokie nauji draugai kaip Diana F+, Oktomat, ActionSampler ir t.t.ir pan.ir kt.ir ps.ir pms. Atlikęs mandrus apskaičiavimus galiu drąsiai teigti jog praėjusiais metais nuotraukų darymui panaudojau 14 skirtingų fotoaparatų. Kadrai gavosi įvairūs, nuo visiško absurdmešlio iki visai padorių kadrų. Su tom fotografijom įvairiai būna, jeigu tau patinka, tai kitiem nebūtinai patinka. Jei visiem patinka, tai tuomet…taip nebūna man : ) aš taip plius minus vieną su puse akies užmečiau į savo archyvuką ir viešinu gal ne pačias geriausias, bet tas kurios man kalba labai daug.

Štai va tai tai, 2009 metų plius/minus geresnių mano darytų nuotraukų popuri:

Reklama

2 Komentaras to “Geriausios 2009 metų fotografijos”

  1. Ikvepejas mano 🙂 Visada nustebina tavo nuotraukos.. 🙂

  2. Man tavo geriausiu nuotrauku desimtukas ar koks ten dvidesimtpenketukas grazesnis uz pasaulio simtuka, man jos daug labiau patinka. taskas.

Parašykite komentarą

