Ir dar šiek tiek apie speigą autobuse…

Tęsiant šalčio temą… Papasakosiu šiandieninės kelionės į darbą užkulisius. Visi juk mėgsta užkulisius ir slaptas istorijas. Taip taip, aš esu toks žvaigždė jog mano užkulisiai yra patys įdomiausi pasaulyje ir aš važinėju personaliniu autobusu ir stotelėse priimu tik tuos keleivius kurie man patinka. Taigi šiandien važiavau tokiu personaliniu autobusu jog esant minusdvidešimt lauke autobusas pats suprato jog durys nereikalingose stotelėse gali ir neatsidaryti ir tik galingi keleivių spyriai priversdavo jas bent truputį atsiverti. Vėliau jas užsiverti priversdavo tik vairuotojas, deja ne mygtuko paspaudimu o savo atėjimu ir manualiniu-rankiniu būdu vyriškai trukteldamas suspardytas duris. Juokinga ryte matyt kaip vairuotojas tuo pačiu dirba ir durininku. Vargšas dabar turbūt guli lovoje ir keikiasi, guodžiasi savo žmonai, kuriai visa tai mažiau rūpi nei tau.

Viva Vilniaus autobusų parkas, muziejus ant ratų…

Reklama

Parašykite komentarą

