Kaip Diana tapo Polaroidu arba džiaugsmo sekundės kratant nuotrauką

Uraaaaa! Tris kart valio ponui paštininkui. Nors ir kaprizingo tamstos būta, visgi privatininkas turi iki galo išlikti mandras ir nepristatęs siuntinio pranešti siuntėjui jog „kažkas blogai“, tada siuntėjas turi kreiptis į mane kad „kažkas blogai“, tada aš turiu kreiptis į paštininką „kad kažkas blogai“, o blogai tas jog paštininkas iškart gali skambint man ant dėžės dideliais skaičiais ištatuiruotu mob numeriu. Taupo. Bet ne apie tai.

Siuntinio turinys nustelbė paštininko mandrumą. Gavau naują žaislą. Patį naujausią kokio labai norėjau. Mano senai turimas fotoaparatas Diana F+, kuris buvo praktiškai nenaudojamas, taps ypatingai naudojamu nes aš jį galingai užturbinau. Kaip? Ogi nauju žaislu: Diana instant back. Trumpiau tariant Diana tapo polaroidu. Jėga. Aišku šio malonumo kaina irgi „jėga“. Dianaloroidas (taip aš nuo šiol vadinsiu šį hibridą) naudoja specialias Fuji juosteles/kasetes kurios kainuoja daug. Pagal dabartinį pirkimo kursą:1kadras- 1 euras. Taigi prieš paleidžiant į gyvenimą tokią vienoeurovertės fotografiją ne tik kad pagalvoji twice bet ir dar kelis kartus. Visgi kažkaip džiugina mane toks fotografavimo būdas, nes keikdamas skaitmenistus pleškinančius po tūkstantį kadrų nejučia pastebėjau jog ir pats pradėjau nebevertinti juostos ir per porą dienų, esant masiniam juostpsichavimui, išgadindavau ne vieną ir ne tris juostas. Nauja taupymo bei kadrų gaudymo era prasideda. Kaip kad juokavau viename savo el.laiške girdamasis apie Dianaloroidą, kiekvienas kadras dabar toks brangus, jog kol kas leidžiu sau fotografuoti tik save. O ką? Narciziška, bet bent jau žinosiu kas kaltas jei nuotrauka nepavyks. Ir aplamai, Dianaloroidas yra tobulas įrankis portretams, pripliusavus spalvotąją blykstę, dvigubas ekspo ir dar begales mandrybių gaunamas nuostabus rezultatas. O štai ir pirmasis- antrasis mano kadras su naujuoju Dianaloroidu. Taigi, akiniai nuo saulės (nors ir žiema, bet apsaugojo nuo blykstės) ir štai šviežias mano autoportretas atspindintis pačią naujausią mano erdvinę išraišką.

Ps.Jeigu manai esanti(-s) verta(-s) nuostabiojo Dianaloroido kadro dedikacijos tavo veidui – pasakyk man, aš tave nufotografuosiu ir įsidėsiu į portretų kolekciją.

Pps. Visi žino jog kai nuotrauka išlenda jos kratyti nereikia, ji bet kokiu atveju išryškėja pati. Bet ech, koks nuostabus jausmas kratyti nuotrauką ir matyti kaip ji ryškėja, manant jog šitaip dar labiau prisidedi prie jos gimimo.

15 Komentaras to “Kaip Diana tapo Polaroidu arba džiaugsmo sekundės kratant nuotrauką”

  1. Labai tikėtina, kad šitą jau matei.. O jei ne, manau patiks:

    Sumontuota iš 987 polaroido kadrų.. net galva apsisuko, kai pamąsčiau, kiek į tai investuota.
    Mes namie irgi turim šitą ‘žaisliuką’, bet aš kažkaip nedįstu gadint kadrų.. gal todėl, kad kol kas ir savo juostą vertinu.. Kažkoks keistas noras taupyt kiekvieną kadrą

    • oooooo, ohooooooo…oooo..geeeras…aišku iškart pradėjau skaičiuot kiek čia viskas baisiai daug kainavo :))) bet rezultatas nerealus..ir šiaip Polaroidas yra nerealu 🙂

  2. Žinok aš irgi ėmiau skaičiuot ;DD
    Bet, manau, žavu, jog daryta dėl idėjos, nemąstatnt apie išlaidas

    • Visada viskas žavu kuomet yra daroma dėl idėjos, ech…kad man kas tiek finansų visoms savo idėjoms įgyvendint….tik manau kai galų gale pats užsidirbsiu tiek, tai vargu ar dar bus idėjų galvoje 😦
      na bet kol kas yra kaip yra, geriau juostelių nusipirksiu, bet batoną pigesnį valgysiu :))))

  3. Kaaaip man pažįstamas toks požiūris 😀
    Jau 20 metų gyvenu su tokiu, šiek tiek išprotėjusiu, pilna galva keistų idėjų, nemąstančiu apie jokius pinigus ir 90 proc laiko kalbančiu tik apie vieną: photography photography and one more time photography.. bet nice:)) užtat mažiau rutinos ir šiaip smagiau

  4. aš! Aš! Aš! Aš nuor portretuko! Ir ne tik,uuu 🙂

  5. och fantastika!
    Kaip aš apie tokį svajojau!
    Kokia kadro savikaina? baisiai nooriu tokios štai nuotraukytės :))

    • gėris nerealus čia 😉 20 kadrų pakuotė kainavo 20 eurų..gan specifiški Fuji kadrai naudojami, Lietuvoje mačiau yra 10 kadrų pakuotė už 45 litus, tai taip sakant neprišaudysiu į karę ir į dešinę, bet kol kas šaudau :))))

  6. šiandien jau tingėsiu skenuot fotkes, bet rytdienai pažadu pirmąjį ataskaitinį įrašą apie taip kaip sekasi man ir Dianaloroidui ir ką gero jis sukūrė per šias kelias dienas 😉

    • kai atlėksiu vilniun- užsisakau 1ną kadrą 🙂 gerai? 🙂

      • Gerai Di, bet kad tu taip retai atvažiuoji kad tų kadrų gali nebelikt 😦 arba taupai taupai taupai, nusiperki sau kasetę už 45 litus ir turi 10 kadrų sau 😉 arba tegu Tomas taupo taupo taupo…. :DDD

  7. pavasary taip sturmuosiu, kad privalesit eit su manim arbatos gerti kur laukymes 😀

Parašykite komentarą

