Pasidaryk pats – muzika kurią tu mėgsti

Ar žinot kaip kuriama muzika?

Natos, instrumentai, vargas, daug žmonių….taaaip, muzika tikrai taip kuriama. O ar žinot kaip PADAROMA muzika? Kompas ir vienas žmogus….ir tiek. Aš tikrai nesiruošiu kažko teist ar kažką smerkt…tiesiog labai trumpai leptelsiu kaip yra ir kaip gali būti. Iš tiesų „kūryba“ ir „padarymas“ tai mano subjektyvūs terminai šiems skirtingiems procesams apibrėžti. Iš esmės kūryba galima pavadint ir tą ir aną, ir kitką, padarymu irgi.

Kokius du milijonus kartų esame girdėję frazę „visa muzika jau sukurta….“, tai va, visa sukurta, o tai kas vyksta dabar tai jau sukurtos muzikos remiksavimas, perdirbimas kitaip, taip kaip nori. Apie ką aš? Norisi konkrečiau? Labai konkretus video kaip gimsta nauja daina, kurią sudaro keletas senų dainų:

Pagalvojau, jeigu JIS ar JIE taip gali, vadinasi gali ir KITI, galime taip ir MES. Tai ta proga, jog visas pasaulis remiksuoja viską ir pasidaro tai ką patys labiausia mėgsta, ėmiausi eksperimentuoti ir DARYTI muziką pats. Pastarieji sakiniai apibrėžiantys būtąjį laiką nereiškia jog visos tos mano mintys ir darbai vyko prieš pora dienų, ne, taip buvo prieš daugiau laiko. Bet tiesą pasakius ypatingai daug pastangų tas nekainavo. Tai jeigu aš, nebaigęs absoliučiai jokių muzikinių mokslų, meškos numindytom ausim galiu kažką pasidaryt, tai jūs įsivaizduokit kokių šedevrų iš jau egzistuojančių dainų padaro kiti, turintys muzikinį išsilavinimą. Tai nėra nei gerai nei blogai, taip tiesiog yra ir tiek. O ką aš tuo norėjau pasakyt? Kad nereikia per daug žavėtis viskuo ką matome ir ką girdime, nes beveik viską galime pasidaryti patys.

O čia pora mano PADARYTŲ nesąmonių, nes kūryba to vadinti aš nenoriu. Ta proga netgi sukūriau savo maispeisą, o ta proga kad sukūriau maispeisą tai pavadinau savo darymo kampelį vardu, kokiu tokį stilių vadina mano kambariokas, o ta proga jog tapau asmeniu kuris turi muzikos darymo kampelį su vardu tai sukūriau visam šiam kampeliui logotipą…ir t.t. visa tai gali pamatyti čia:

http://www.myspace.com/cacophonyriddim

Reklama

2 Komentaras to “Pasidaryk pats – muzika kurią tu mėgsti”

  1. visai norėčiau tokio logotipų Darytojo.

    • šio įrašo kontekstas tiesiog priverstinai reikalauja patarti jog viską ką nori galima pasidaryti pačiam 🙂

Parašykite komentarą

