Kaip nepasimesti masiniuose renginiuose

Tam kad jūs ar jūsų vaikas nepasimestų masiniuose renginiuose reikia turėti kokį nors ryškų daiktą, kuris būtų pastebimas iš toli. Štai puikus pavyzdys yra šis spalvotas balionėlis:


et, grožis ir gėris tokios nuotraukos. Viskas padaryta su senu geru juostinuku Horizon. Gaila kad dar neturiu tokio, tik pasiskolinau, bet jis mane taip veža jog turbūt griebsiuosi taupymo režimo ir nusipirksiu vieną sau. O tada pasaulis taps viena didele panorama!

Reklama

8 Komentaras to “Kaip nepasimesti masiniuose renginiuose”

  1. Ne balionėlis, o visas oro balionas 🙂

  2. geeeras, rimtai!

  3. Sveikas,

    Tas geeeras fotoaparatas nemažai kaštuoj, jeigu naujoviškas ir vokiškas tai išvis kosmiškai 🙂 o su rusiškais bėda – Lietuvoj gal kokie penki veikiantys yra. Efote žinau tik du veikėjus, kurie po tokį turi (aš tame tarpe :D) Jeigu rasi veikiantį – FANTASTISHE! 🙂 Sėkmiaus 🙂

    A, o šiaip, tai radau per ežio “poruoklį” tave :DD bliam, galvoju, kur aš tokį niką esu mačius, akurat, efote.

    Akmrk.

    • Ai aš turiu įtarimą iš kur nukausiu šitą lobį. Žinau kad kaštuoja žvėriškai, bet užtenka šiek tiek pažaist su juo ir viskas, myli nori ir turi turėt 🙂 suuuper!
      Tęsiant kalbą apie Horizon`ą tai Ežio poruoklis sukėlė man isterišką juoką :DDDDDDDDDDDD PORUOKLIS ir dar EŽIO ir kas juokingiausia sugebėjai mane ten rast. Įdomu kaip aš ten atsidūriau :))))) bet vat, pasirodo atsidūriau ir visa tai išėjo į naudą 😀

      • Sugalvojau prisijungt prie “Mano ežys” ir žiūriu, kažkas įdomaus ir garantuojamo, kad bus nesąmonė 😀

        Sakai Horizon?Nes pas mane aiškiai ir dar rusiškai parašyta, kad Horizont 🙂

      • Tavo turbūt oldskūlinis, nes tą kurį aš turiu dabar (skolintą) ir kurį pirksiu (bus mano) tai pavadino Horizon. Štai įrodymai: http://microsites.lomography.com/horizon/kompakt 🙂

      • O lia lylia 🙂 Kada į mytą eisi? eFoto? 😀 Norėčiau pačiupinti. Fotoaparatą, aišku. Mano tai metalinis, sveria nemažai, kartais išsidirbinėja, bet kaštuoja vis tiek daug :d Jeigu bus badas – pardavinėsiu. O tamsta turės naują patikimomomis vokiečių galvomis konstruotą gėrį… Mmmmm….

      • Tikiuosi kad turėsiu, prisigyriau čia…po to dar nepavyks 🙂 metalinis, sunkus- jėga, rusiška technika visgi. O šitas plastmasinis ir nesunkus, bet rezultatus gerus padaro.
        ps. Nevaikštau aš į efoto mytus, kažkaip taip…netraukia nei kiek 🙂

Parašykite komentarą

