Pagaliau radau filmą, kurio ieškojau apie du metus ir kuris man itin patinka

Sakoma, kad antraštė turi būti sudaryta iš max penkių žodžių ir jie turi būti tokie, jog sudomintų bei nusakytų straipsnio esmę. O aš štai panaudojau vos keliais žodžiais daugiau ir nusakiau absoliučiai visą įrašo esmę, net įrašo nereikia. Tai va, kadangi jau žinai kad radau tą filmą, kurio ieškojau, tai tikiesi kad pasakysiu koks tai filmas ir kur jį radau ir kodėl ieškojau ir gal įmesiu nuorodą ir dar galvoji kodėl nededu kablelių kur reikia ir dar galvoji galvoji galvoji. Tai va, mačiau filmą – patiko. Ieškojau – neradau. Ilgai ieškojau – ilgai neradau. Du metus ieškojau – neradau. Šiandien netyčia radau. Filmas, kuris man žiauriai patiko. Apie filmą:

http://www.imdb.com/title/tt0814177/

Siūlau pažiūrėt jį visą, VALIO:

http://www.plus.es/videos/Zona-Corta/Concurso-Kwiz/20071121pluutmzco_3/Ves/

7 Komentaras to “Pagaliau radau filmą, kurio ieškojau apie du metus ir kuris man itin patinka”

  1. keistas filmukas,
    bet pabaiga gera ;D

  2. o gal yra taip, jog zinai kur galima rasti daugiau filmu is frankofonisku filmu naktu?

    • visas repertuaras ir šiaip daug prancūziškų filmų neabejotinai yra Prancūzijos kultūros centro mediatekoj. O šiaip konkrečiai filmus rast labai sunku. Šitą ir tai galima sakyti netyčia pavyko rasti. Tyčia buvo labai sunku.

  3. man rodos nieks kulturos centre man ten neduotu tu filmu.ai nors gal duotu.

Parašykite komentarą

