Ar tikrai troleibuso vairuotoja kruš**i su Jakučiu?

Diena buvo karšta (visomis prasmėmis). Kai laikrodis mušė penkioliktą valandą įvyko tai kas įvyksta tik tokioje erdvėje ir tokiu laiku. Troleibusas nr.keturiolika stabtelėjo stotelėje ir vadovaudamasis nauja tvarka įleidinėjo keleivius pro priekines duris. Keleiviai tvarkingai demonstravo kokie gražūs jų bilietai. Vieno bilieto matyt būta itin gražaus, nes jo šeimininkė itin impozantiškai mojavo bilietu tiesiai vairuotojai prieš nosį. Vairuotoja atkreipė į tai dėmesį ir prasidėjo judviejų dialogas:

VAIRUOTOJA (toliau V): Sėsk gi, matau. (išpyškino)

KELEIVĖ ( toliau K): Aš tik rodau bilietą pagal naują tvarką. (mandagiai ir garsiai visus informavo keleivė)

(V) Sėskis tu greičiau, matai kad trukdai visiem. (kalba garsiau)

(K): Ko jūs čia šaukiate, vakar autobuse vairuotojas man padėkojo kad parodžiau bilietą (nustebo keleivė)

(V): Sėskis tu psiche boba, kiši man tą savo nesąmonę. $&((c($^(@$(@ (Kalba rusiškai daug ir garsiai)

(K) (tyla) $&((c($^(@ (atsako rusiškai) Mano diedas trisdešimtaštuonis metus troleibusą vairavo aš geriau žinau ką reikia daryti. (pasigyrė asmeninėmis pažintimis keleivė)

(V) $&((c($^(@$&((c($^(@$&((c($^(@ (rėkavo vairuotoja)

(K) Eeeeeeik tu ruuuske, važiuok į Maskvą ir būk ten. (nustebo ir pasiūlė keleivė)

(V) $&((c($^(@$&((c($^(@$&((c($^(@$&((c($^(@ (šiai idėjai nepritarė vairuotoja)

(K) Kąąąąąą? Kūūūūūūūrva tu, tu gal su Jakučiu krušaisi? (suabejojo keleivė)

(V) ————– (tyla – matyt krušosi)

(K) Aš tave išskųsiu troleibuso parkui. Mano diedas keturiasdešimt metų (patikslino stažą keleivė) troleibusą vairuoja, suka tu. Aš girdėjau kad vairuotojos nemandagios bet kad šitaip… (nustebo moteris)

(V) ————- (tyla)

(K) Ruske tu, važiuok į savo Novaja Vilnią ir tupėk. ATE, koks čia maršrutas… (pasitikslino ir išlipo keleivė).

Tokios vat penkios minutės viešajam transporte. Jakutis turbūt nustebtų.

3 Komentaras to “Ar tikrai troleibuso vairuotoja kruš**i su Jakučiu?”

  1. man patinka, kaip tu interpretuoji tylą (aštunta eilutė nuo apačios) 😀

Parašykite komentarą

