Visi yra bent kartą svajoję būti krepšininkais

Vaikystėje buvau pamišęs krepšinio fanas. Dabar…dabar pažiūriu kaip kam sekasi, tačiau tikrai nežinau visų NBA komandų atsarginių krepšininkų ar tuo labiau kas yra šiuometinis Liuksemburgo čempionas. O kažkada žinojau. Ir Ahmad`as Rashad`as su savo “NBA Action” taip įkvėpdavo, kad nesugebėdavau pažiūrėti laidos iki galo. Įkvėpimas buvo toks galingas, kad ties laidos viduriu jau lakstydavau krepšinio aikštelėje. Iš pradžių “nei Chicaga nei Florida, kiečiausia komanda buvo Vilniaus Statyba“. Vėliau jau kitos komandos užėmė pirmąsias vietas favoritų sąraše. Slapta pasvajodavau apie savo gimto miesto komandą, kad ir A lygoje…Ir apie bent vieną kraštietį NBA. Dažniausia svajose juo būdavau aš.

Realybė buvo kiek kitokia. Miesto komanda kapstėsi B lygos dugne, o aš mieliau rinkausi gatvės aikštelę, o ne degtininio atodūsio trenerius iš sporto centro. Metai bėgo ir štai ką turim: miesto komanda rodo neprastus rezultatus LKL, o vaikinas iš mano mokyklos prisibeldė ir į NBA duris. Žavu, pasakytų dešimtmetis aš. Viskas gerai, sakau dabartinis aš.

Ps. savo miesto komandos nuotraukos iš kapstymosi B lygoje neradau. Bet radau NBA duris veriančio Jono Valančiūno mokyklines nuotraukas. Visgi jo paties taip gerai neprisimenu. O ir vienoje aikštelėje taip pat nelakstėme (nebent buvo susikirtę kūno kultūros tvarkaraščiai).

Parašykite komentarą

